Alle startups har brug for offline reklameartikler

Noget af det mest trendy indenfor offline reklameartikler er muleposer med tryk. Uanset om du er i Vejle, Berlin eller Paris, har forbrugerne for alvor taget muleposerne til sig. Muleposer er et mode statement, fordi de er en verdensomspændende trend i disse år, og fordi de viser, at man tænker på miljøet. Tænk på alle de plastikposer vi tidligere benyttede i forbindelse med indkøb. Med muleposen sparer du penge på dine indkøb samtidig med, at du viser, at du tænker på miljøet. Hvis der er noget, der er virkeligt sort i disse år, er det at være grøn. Husmødre, hipstere og computernørder har fundet ud af, hvor praktisk der at have en mulepose med sig i stedet for at bruge plastikposer.

 

Muleposer med tryk

 

I takt med at efterspørgslen på muleposer er steget, har virksomhederne udviklet et hav af forskellige muleposer. Du kan få den klassiske mulepose af bomuld med kort hank eller den mere moderne version med lang hank, som kan hænges over den ene skulder. Du kan få muleposer i lak, læder eller nylon. Nogle muleposer er udviklet til at kunne foldes sammen og altid have liggende i lommen, hvor andre muleposer ender med at erstatte tasken, fordi de er billige og dermed et økonomisk overskueligt fashion statement.

 

Salg af reklameartikler

 

Du skal beslutte dig for, om du vil give muleposerne væk, eller om du vil sælge dem. Mange store virksomheder har i mange år benyttet sig af en branding strategi, hvor de simpelthen får forbrugeren til at betale for at flashe deres brand. Der er en af de mest smarte marketingsstrategier, fordi du kan skabe produkter af høj kvalitet, der er efterspurgte samt lave forskellige modeller i forskellige farver og mønstre og ende med at gøre din brandingkampagne profitabel – både i forhold til salg nu og her og i forhold til den langsigtede branding effekt. Hvis du vælger denne metode, er det helt essentielt, at du allierer dig med trendspottere og designere, som kan hjælpe din virksomhed med at udvikle den perfekte mulepose til at brande din virksomhed med salg for øje. Denne form for muleposer vil især blive brugt af unge kvinder som eksempelvis studerende, skoleelever i de ældre klasser og de klassiske cafégængere, der gerne vil have kvalitet, design og et flot logo. Udover muleposer er ting som kuglepenne, reklameslik o.lign. gode reklameartrikler

 

Gratis distribution

 

Vælger du gratis distribution af dine muleposer, ved du grundlæggende set ikke, hvem modtageren er, og det kan have den fordel, at du indtager nye markeder og rammer målgrupper, du ikke havde overvejet i forhold til din målrettede online markedsføring. Her kan du ramme håndværkere, husmødre eller sågar hipstere, der dyrker normcore-trenden. Håndværkeren har brug for en praktisk brugsgenstand, og husmoderen vil have en foldbar mulepose, hun altid kan have med sig i lommen eller tasken. Du skal overveje, hvor forbrugerne får fat i din gratis mulepose, og det kan være tricky. Går du efter normcore, er der bestemte uddannelsesinstitutioner, du kan besøge, hvor håndværkere ofte modtager genstande via deres firma, som du skal lave en aftale med. Husmoderen vil gerne tage imod et gratis net udenfor den lokale butik, eller som en gratis gave, når hun køber et andet produkt.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *